502[37] E 59
Pennock, Margaret T. - Bardwell, Lisa V: Approaching Environmental Issues in the Classroom
Környezetvédelmi témák osztálytermi feldolgozása

Ann Arbor, MI : NCEET : University of Michigan School of Natural Resources and Environment, 1994. - 60 p. (Environmental education toolbox - Workshop resource manual)

KIKNEK SZÓL
Tanároknak és szakmai továbbképzéseket tartóknak.

TARTALOM
A kiadvány célja a környezetvédelmi témákkal foglalkozó anyagok osztálytermi feldolgozásának segítése. Megmutatja a leggyakrabban felmerülő nehézségeket, és segít ezek leküzdésében. Vázlatot ad a problémamegoldó folyamatra, és több módszert is bemutat arra, hogyan szerezhetnek ebben a diákok nagyobb jártasságot. Ötleteket nyújt a továbbképzésekhez, konkrét és általános témában egyaránt: példákkal és megvitatandó kérdésekkel szolgál.

IDŐIGÉNY
Egy-egy foglalkozás 20 perctől 5 óráig.

ESZKÖZIGÉNY
Tábla és kréta vagy papír és filctoll, valamint fénymásolt munkalapok.

FEJEZETEK
Miért tanítsunk környezetvédelemmel foglalkozó témákat?
Módszer a környezetvédelemmel foglalkozó témák kezelésére
Környezetvédelmi témák osztálytermi megközelítése
A diákok és a tanárok képességei
A leggyakrabban előforduló akadályok és kezelésük
Tevékenységek és mesterfogások
Források

MAGYAR NYERSFORDÍTÁS A teljes könyvről. A Magyar Környezeti Nevelési Egyesület 1998-ban megjelentette a "Környezeti nevelési szer-tár - Műhelyszervezési kézikönyvek" című sorozatban.
[Rich Text formátumban, tömörítve letölthető]

Szabó Judit ismertetése

vissza Ismertetők

vissza Katalógus