502[37] D 59
Fensham, Peter James (ed.): Development and Dilemmas in Science Education
A természettudomány oktatásának fejlődése és dilemmái

London ; New York, NY ; Philadelphia, PA : The Palmer Press, 1995. - xiii, 318 p.
ISBN 1-85000-350-5. ISBN 1-85000-351-3

KIKNEK SZÓL
Reál tantárgyakat oktatóknak, tankönyvíróknak és a tantervek összeállítóinak.

TARTALOM
A tanulmánykötetet természettudományokat oktató tanárok írták több éves tapasztalataik alapján a tanulóktól kezdve a tanítási és tudományos módszerek alkalmazásának fontosságáig terjedően.

FEJEZETEK
1. Peter. J. Fensham: Ismerős de más: néhány dilemma és új irány a reál tárgyak tanításában
2. Peter. J. Fensham: Mi számít reál tárgynak?
3. John R. Baird: Tanárok a reál tárgyak tanításában
4. Rischard F. Gunstone: Tanulók a reál tárgyak tanításában
5. Bonnie L. Shapiro: Amit a gyerekek fedeznek fel: a reál tárgyakat tanuló általános iskolások szándékai
6. Richard T. White: Az elmélet átültetése a gyakorlatba I.
7. Rosalind Driver: Az elmélet átültetése a gyakorlatba II.
8. V. G. Kulkarni: A nyelv szerepe a reál tárgyak tanításában
9. Sunee Klainin: Gyakorlati munka és a reál tárgyak tanítása I.
10. Avi Hofstein: Gyakorlati munka és a reál tárgyak tanítása I.
11. Svein Sjoberg - Gunn Imsen: Nemek és a reál tárgyak tanítása I.
12. Jane Buthler Kahle: Nemek és a reál tárgyak tanítása I.
13. Joan Solomon: A tudomány, technika és társadalom dilemmája
14. Harrie M. C. Eikelhof - Koos Kortland: A fizika oktatási céljainak bővítése

MAGYAR NYERSFORDÍTÁS
Nincs

Förster Anita ismertetése

vissza Ismertetők

vissza Katalógus