KIKNEK SZÓL
Bárkinek, aki "zöld" kiadványok tervezésével, megírásával és kivitelezésével foglalkozik.
TARTALOM
Reklámújságok, szórólapok, ismertető füzetek stb. tömegével találkozunk nap, mint nap: a "zöld" kiadványoknak ezzel az áradattal fel kell venniük a versenyt ahhoz, hogy céljukat elérjék. Az útmutató összefoglalja, hogy mitől lesz sikeres egy kiadvány, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a szöveg megírása, az egyes kiadványtípusok megtervezése, megszerkesztése során. A könyv maga is teljesíti a benne megfogalmazott igényeket: személyes hangvételű, világosan, tömören fogalmazott, áttekinthető, jól tagolt, figyelemfelkeltő és szép fotókkal illusztrált.
Hasznos alapfokú segédlet induló, vagy arculatukat javítani szándékozó környezeti szervezetek számára.
FEJEZETEK
1. Az arculatot a kiadványok alakítják ki
- Kiadványok különböző célokra
- A megfelelő kommunikáció eszköz kiválasztása
2. Mit jelent a "köz"-nek írni
- Írj az olvasónak- írj életszerűen - írj tömören
- Az írás folyamata
- A számítógépek és az írás
3. Tervezési alapok
- A tervezés keretei
- A tervezés elvei
- Kiadvány elemek használata
- Színek alkalmazása
- Tervezés számítógéppel
4. Hírlevelek tervezése
- Címfejek
- Főcímek
- Hírlevél összeállítás
- Oszlopok
- Tervezési lehetőségek
- Végső simítások
- Rövid hírek
5. Hajtogatott kiadványok tervezése
- Hajtogatási lehetőségek
- Borító panelek
- Belső panelek
6. Füzetek, brosúrák és poszterek
- Füzetek
- Brosúrák
- Poszterek és szórólapok
7. Lapok létrehozása
- Szöveg előállítása
- Fejlécek létrehozása
- Grafikák feldolgozása
- Nyomtatásra kész kópia előkészítése
- Többszínű cikk-összeválogatás
- Elektronikus oldal-összeállítás
MAGYAR NYERSFORDÍTÁS
Nincs